Bilo je nekoč, pred davnimi leti… Natančneje – leta 1993 sem po dveh službah za določen čas v računovodstvu in dveh porodniških dopustih vprašala upokojeno sosedo, ki je vodila poslovne knjige za nekaj okoliških podjetnikov, ali bi mi pokazala, kako se vodi knjigovodstvo in računovodstvo za majhne podjetnike.
Dne 1. 1. 1994 sem odprla računovodski servis kot Nataša Novak s.p. in prevzela večino njenih strank. Z ustvarjenimi prihodki sem pokrila prispevke za socialno varnost, drugih stroškov nisem imela - pisarno sem imela doma -, in tako ustvarila minimalen dobiček. Spominjam se, da je z istim datumom stopila v veljavo olajšava pri obdavčitvi novo odprtih samostojnih podjetnikov: prvo leto je bilo oproščeno plačila dohodnine, drugo leto se je plačalo 33%, tretje 66%, polno dohodnino se je plačalo 4. leto. Za olajšavo sem izvedela prepozno in tako zamudila rok za njeno uveljavitev.
Že na začetku sem spoznala, kako pomembno je biti na tekočem z zakonodajo, zato sem redno prebirala strokovno literaturo in spremljala objave. Naj poudarim, da v tistih časih ni bilo na voljo veliko seminarjev, sploh ne na Obali. Z leti se je ponudba izobraževanj počasi razširila. Največ informacij in znanja sem odnesla s seminarjev računovodske hiše Unija. Pričela sem obiskovati njihovo Akademijo, na kateri vsako leto na 10ih mesečnih srečanjih poglobljeno predelajo eno temo. Ko so mi ponudili, da bi bila pilotni franšizij, sem z veseljem in ponosom sprejela. Franšizni sistem na Uniji ni zaživel – vsega smo bili trije franšiziji, od katerih je eden predčasno odstopil, drugi jim je svoje podjetje prodal. Unifakt, računovodske storitve, d.o.o. po šestih letih uporabljanja Unijinega »know-how«, nadaljuje s svojo blagovno znamko.
Medtem smo 1. 1. 2019 praznovali 25 letnico delovanja. Ekipa Unifaktovk šteje 6 – 8 zaposlenih, več o tem si lahko pogledate pod zavihkom Kontakti.
Naša glavna vrednota je še vedno strokovnost. Računovodstvo je lep, a zahteven, predvsem pa odgovoren poklic. Skozi mesec smo vezani na roke za oddajo obveznih obračunov. Ob koncu leta se naše delo še najmanj podvoji z uskladitvijo podatkov na letni ravni, da lahko pravočasno, predvsem pa pravilno oddamo vsa letna poročila. Na pravem mestu je potrebno upoštevati in uskladiti obilico zakonov in predpisov, standardov in aktov. Za optimalno rešitev in obdavčitev je poleg vsega naštetega potrebna popolna in pravočasno dostavljena dokumentacija ter natančne informacije o stanju in pričakovanjih podjetnika.
So-delujte z odlično računovodsko ekipo – imejte RAČUNOVODSTVO Z RAZLOGOM!