Zavedamo se, da morajo biti računovodske storitve prilagojene vašim potrebam, zato v ospredje postavljamo individualni pristop. Nudimo celovite računovodske storitve, naš pristop temelji na strokovnosti, zaupanju in zanesljivosti, kar našim strankam omogoča, da se lahko osredotočajo na svojo dejavnost. Računovodske storitve prilagodimo velikosti vsakega podjetja, ne glede na to ali gre za samostojnega podjetnika, fizično osebo, mikro, malo ali srednje podjetje.

Brezplačno svetovanje

Poleg že omenjenih storitev vsem uveljavljenim podjetjem in tistim, ki so se šele odločili vstopiti v svet podjetništva, zagotavljamo do 1 uro mesečnega brezplačnega nezahtevnega svetovanja s področja računovodstva in davčne zakonodaje.


V sklopu naših storitev vam zagotavljamo naslednje računovodske storitve:

  • Vodenje glavne knjige in pomožno knjigovodstvo,
  • analitična evidenca saldakontov in izpisi odprtih postavk,
  • obračun davka na dodano vrednost,
  • vodenje davčnih evidenc,
  • vodenje evidenc osnovnih sredstev in obračun amortizacije,
  • izdelava zaključnega računa in davčni obračun,
  • izdelava medletnih bilanc,
  • vodenje blagajne,
  • izdelava z zakonom pedpisanih poročil (AJPES, FURS, BS, ZPIZ, Statistični urad),
  • obračun obresti,
  • sodelujemo pri revizijskih in inšekcijskih nadzorih,
  • pripravimo poročila za potrebe poslovodstva in lastnikov,
  • svetujemo na davčnem in računovodskem področju,
  • obračun osebnih prejemkov.

Svetujemo mikro, malim, srednje velikim podjetjem, samostojnim podjetikom, fizičnim osebam, društvom, zavodom in drugim do uresničitve svojih podjetniških poti, in to v vsakem obdobju poslovanja.

V sklopu svojih svetovlanih storitev nudimo:

  • Poslovno svetovanje pred ustanovitvijo za mikro, mala in srednja podetja, za samostojne podjetnike, fizične osebe z dejavnostjo, društva, zavode in startupe
  • Davčno svetovanje za pravne in fiziče osebe
  • Finančno svetovanje
  • Svetovanje na področju DDV
  • Pomoč pri pripravi dokumentacije za pridobitev kredita
  • Kadrovsko svetovanje
  • Po dogovoru stranke zastopamo pred davčnimi organi (inšpekcijski pregledi ipd.)
  • Ostala svetovanja po dogovoru

Če za izvajanje dejavnosti ne potrebujete poslovnega prostora, vam na našem naslovu nudimo najem »virutalne pisarne« oz. njem poslovnega naslova, kjer lahko registrirate svoje podjetje in kamor boste prejemali pošto svojega podjetja, mi pa vam jo bomo preposlali na želeni naslov.

Cena najema virtualne pisarne že od 200 EUR letno.


Naša storitev »virtualna pisarna« vključuje:

  • Poslovni naslov podjetja na lokaciji v Kopru, Šmarska cesta 7a
  • Overjena izjava lastnika objekta, ki je potrebna za registracijo poslovnega naslova
  • Uredimo celotni postopek spremembe poslovnega naslova
  • Sprejem vaše pošte
  • Takojšnje obveščanje o prispeli pošti
  • Skeniranje pošte
  • Prepošiljanje vsebine pošte na elektronski naslov
  • Svetovanje in pomoč pri ustanovitvi podjetja
  • Osebni skrbnik vaše pošte
  • Prevzem paketov po dogovoru
  • Prepošiljanje vaše pošte na dogovorjeni naslov
  • Možnost preusmeritve pošte na dogovorjeni naslov
  • Digitalizacijo vse prispele pošte

Zaupajte nam obračun plač in drugih izplačil. Z našo pomočjo stroškovnjakov iz oddelka za obračun plač boste znižali stroške, prihranili čas in se osredotočili na sprejemanje optimalnih poslovnih odločitev. Naše vodilo je natančnost, hitrost in invidualni pristop.

Naša storitev obračuna plač vključuje:

  • obračun plač z vsemi dodatki (nadurami, dopusti, bonitetami, stimulacijami, jubilejnimi, nagradami, odpravninami, ipd.)
  • obračun potnih in materialnih stroškov,
  • obračun avtorskih honorarjev in podjemnih pogodb,
  • obračun regresa, božičnice ter nagrad in drugih dodatkov,
  • tiskanje plačilnih list (po dogovoru),
  • obračun najemnin, sejnin, dividend,
  • obračun kreditov, izvršb in drugih odtegljajev,
  • obračun drugih izplačil fizičnim osebam,
  • letna poročila državi in zaposlencem (M4, dohodnina,…)
  • analize in poročila po vaši meri,
  • svetovanja s področja obračuna fizičnim osebam,
  • mesečno in letno poročanje državi (FURS, AJPES...).

Kontaktirajte nas


Če iščete zanesljivega parterja partnerja, nas kontaktirajte. Za več informacij obiščite našo pisarno, kjer bomo z veseljem poiskali najbolj optimalno rešitev za vas.

Unifakt, računovodske storitve, d.o.o.
Šmarska cesta 7A,
6000 KOPER

Telefon: +386 5 625 11 11
Mail: info@unifakt.si

logo velikNaša glavna vrednota je še vedno strokovnost. Računovodstvo je lep, a zahteven, predvsem pa odgovoren poklic. Skozi mesec smo vezani na roke za oddajo obveznih obračunov.

Kontakti

Unifakt, računovodske storitve, d.o.o.
Šmarska cesta 7A,
6000 KOPER

Telefon: +386 5 625 11 11

Mail: info@unifakt.si

Urnik poslovanja

Ponedeljek
08:00 - 16:00
Torek
08:00 - 16:00
Sreda
08:00 - 16:00
Četrtek
08:00 - 16:00
Petek
08:00 - 16:00
Sobota
ZAPRTO
Nedelja
ZAPRTO

Razne povezave